Service contract

Ons servicecontract garandeert elke KMO in het Meetjesland een feilloze werking van zijn IT infrastructuur aan.

Om de kosten voortvloeiend uit hardware- en basis-softwaredefecten in uw informaticasysteem perfect onder controle te houden, biedt IT Meetjesland u het comfort van een onderhoudscontract op maat aan.

Stap 1: Screening van uw situatie.

  • Inventaris van uw hard- en software.
  • Bij het afsluiten van een onderhoudscontract wordt eenmalig een inventaris opgemaakt van de hard- en software die wordt opgenomen in het contract via een algemene check-up.
  • Een plattegrond van het netwerk.
  • Bij de aanvang van het onderhoudscontract wordt een plattegrond van het netwerk opgemaakt. Hierin wordt ALLE belangrijke info opgenomen teneinde een doorgedreven, vlotte service te kunnen geven.
  • Dit omvat zaken zoals : Aard van het materiaal, Serienummers, operating system op elk werkstation en server, de verschillende partities van de harde schijven – de plaats van de opstelling van de componenten van het systeem – Hoofdposten – Inbelpunten – namen van de pc’s (en eventueel gebruikers) – Type back-upsysteem - …

Stap 2 : Onze support blijft voor u stand-by.

  • Geldig voor hardware en algemene software.
  • Steeds een goed werkende ICT infrastructuur.
  • Een lager uurtarief bij een interventie.
  • Geen verplaatsingskosten binnen een straal van 10 km.
  • Support op afstand/inbelsessies inbegrepen.
  • Gratis jaarlijkse check up.
  • Consultancy.
  • Continuïteitsgarantie: De interventie gebeurt binnen de 8 werkuren van IT Meetjesland.
  • Duidelijk overzicht en controle van uw kosten.

 

  • Audit

    We bieden u een gratis audit aan. Hierbij controleren we uw volledige netwerk. computers, server, operating systemen, veiligheid, firewalls, etc. Dit wordt allemaal gecontroleerd. Nadien bezorgen we u een rapport met de resultaten. Deze audit is volledig gratis en vrijstaand.

  • Support

    Ons service contract is het middel dat u zekerheid en gemoedsrust bezorgt. Want hierdoor bent u zeker van een snelle service, regelmatig onderhoud op maat van de onderneming en nog veel meer, kortom alles waar u nood aan heeft als hedendaagse firma. U bent zeker van een goede IT-infrastructuur en wij van een tevreden klant..

  • Server

    Regelmatig onderhoud van de IT-infrastructuur verkleint de kans op problemen zoals crashes, dataverlies,etc.. zeer sterk. Maar niet elk probleem is te vermijden. Indien het zo ver komt, kun je rekenen op een team van ervaren IT'ers die je zo goed en vlug mogelijk bij staan. Dit voor zowel soft- als hardware problemen. Wij trachten het zo snel mogelijk op te lossen, ter plaatse of op afstand.


  • Server 3CX Phone System:
    • Software based: Easy to install & manage
    • Inexpensive to buy and expand
    • Virtualize or run in the cloud (Windows / Linux)

    • Halve your phone bill with SIP Trunks
    • Increase mobility with Mobile Clients
    • Integrated WebRTC based Video Conferencing